Breakfeast

Morgonens låt: Miley cyrus - The Climb
Frukost, hur stavas de? Hjärnsläpp, haha! Har precis käkat en underbar frukost med cajsa på hennes uteplats. Men flingor, fil, mackor, ägg och allt möjligt som hon plockat fram. Nu ska jag snart vandra hemåt, måste sola också usch har aldrig sett mig så blek, eller ne aldrig sett  någon så blek:P Sen ska jag spika i hop min nya hatthylla/Hängare till min stuga som jag fick av mamma igår. Sen ska jag ta en lååång promenad ända till jobbet, får nog börja gå vid 16! Kan bikinin komma eller? 17 Dagar kvar !!!! iiiiii.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-05 @ 16:06:36
URL: http://www.chatzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0