Day home


Från en dag i studentveckan, beachpartyt om jag inte minns fel!

Inget jobb idag, helt fantastiskt! De börja med en god frukost med familjen, nu sitter jag och väljer de förbannade tackkortet. Är seg jag vet, men finns inget bra kort! Har inte fastnat på nått. Och så när man sitter så här med studentkorten så längtar man något fruktansvärt tillbaka. Studentveckan, alla aktiviteter, klä up sig varje dag med en cider i handen. Gud bästa veckan hitills, det är så ledsamt att veta att man inte kommer få göra de igen.
Sen kan jag ju bara tillägga att det bara är 19 dagar kvar tills jag åker:)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag tycker att de ska bli tråkigt att du åker!

2009-08-04 @ 05:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0