Här skulle det stå nått ja!

Hur lätt är de att komma på rubrik till varenda inlägg? haha! Sitter i min ensamhet i ett mörkt hus. Äntligen fått tummen ur´ och flyttat mig hem till min kära mor. Men så fort jag kom övergav de mig, de har vart borta i snart 2 timmar eller nått. Men så ringde hon nu, fråga om jag ville ha nån mat. Superbra jag som börja bli duktig och tänker på va jag käkar. Men då kom jag å att de finns ju sallad på pizzerior. Så nu är en Amerikask sallad -ost påväg till mig :) I morgon är jag leeedig, gud va skön efter 12 jobbdagar i streck. Hoppas de blir fint väder så jag och Evelina, som också är ledig, kan göra nått i den fina solen. Se om minkära bikini kommer i morgon med. Ett brummande ljud kommer utifrån, de betyder sallad. Så hejsålänge;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0