SATURDAYs


Jag och min fina vän Cajsa:) Såhär såg iallafall jag ut i lördags!

Vet va dålig jag är på att uppdatera men jobbar som ett svin. Det var en som undra vad jag jobbar med, svaret är då JC Och en grill i min lilla stad vid namn leksbergsgrillen. Stortrivs på båda ställen men är bara så trött påt´ nu. Men ska ju iväg om 11 dagar så Vafan! Woohoo !!
Idag har jag vaknat upp i Sandras nya lägenhet, då jag gick en promenad hem. När jag kom hem var jag så sugen på att göra nått, åkte ner till hamnen med amanda och käka lunch med Evelina och Linda. Jag käka inget För jag har precis käkat frukost tänkte jag. Men senare under dagen (typ 18:00) kom jag på att jag har la fasen inte käkat någon frukost. haha! Aya då trösta jag min antagligen hungriga kropp med en hamburgare på mitt jobb. visst äre så att man inte blir hungrig när de är så varm? De blir inte jag iallafall kan gå en hel dag utan mat, glömmer av att käka då.

Nu ska jag lägga in lite mer kort från vår mysiga sittaibåten-kväll ilördags!

Kiss!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Fin klänningen var!

2009-08-11 @ 15:20:42
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0