Test

Idag har jag inte vart sa bra. Somna nastan pa forsta lektionen. Pa flairingen var jag tvungen att satta mig och kolla pa hade ingen koncentration alls tappa bara flaskan hela tiden! Sen orka jagh knappt sta pa andra lejtionen, satte mig och kaka blodgrape medans de ansra freepoora.

Efter skolan visa jag isabell en skoaffar dar hn kopte ett par skor jattefina gladissar med nitar:) Da blev jag lite piggare. Sen gick jag hem med sanna jag gjorde pasta i ost och skinksas. Vi vilade ett par timmar sen gick vi till internettcafet dar jag lade in lite bilder medans vi drack var frysta chokladdrink, mmm! Sen gick vi hemat och pkuggade pa provet vi ska har i morgon, typ 0-30 drinkar/shotar och sen info om brandy, likor och rom! Onska mig lycka till! :)

Nu sitter jag har med sara, vi tog en paus fran provet! Ska snart ringa till min kara cajsa ocksa, gud va jag saknar er tjejer!

Snart blir de fler bilder ocksa, :) Massa mer att visa er en de lilla forut.

Man ar aven jattekanslig har nere, Harom dagen laste jag tex, min hejdasms fran tjejerna borja stotjuta direkt. usch va jobiggt de var. Sen tappa jag min nya ring forra veckan och var lte smagrinig for de, kunde inte riktigt slappa de for den var sa fin. Och sen i lordags nar vi festade och jag gick pa toa hos isabell och sara lag den dar. Jag sprang ut till alla och sa att jag hittat den och sa borja jag grata, hahaha! vet inte vad det ar for fel:P
Och sa idag nar jag sitter och pluggar ska jag riva ut ett papper ur blocket, sa bladdrar lite langre bak. Stannar till och vantar, da ser jag en lite text. - Alskar dig, puss och kram mamma. Da grat jag, de sluta inte. flickorna fick trosta mig..

Sa nu har ni fatt nagra rader till:) Nu ska jag facebooka lite sen ringa cajsa! Kiss from Spain!

Kommentarer
Postat av: marie

Låter jätte härligt! vill också resa utomlands snart :D ha de gött!

2009-09-01 @ 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0