Thanks


Titta sicket fint tackkort jag fick av min bäste vän:) Otroligt vacker!

Idag har jag legat och solat och badat på ekudden hela dagen. Så jädra skönt så jag vill gifta mig med solen! Vattnet var dock svinkallt men efter att ha legat i solen en timma så va de skönt att svalka sig i det. Är även Lysande röd:O hahahhaha, Otroligt alltså, sjukt! Det roliga ar att jag kan vara känslig ibland så jag fråga evelina under hela dagen - Är jag bränd, är jag bränd? Men de var jag inte de kom inte förren typ 2 timmar efter vi åkt från standen. Aya, de försvinner väl innan helgen får vi hoppas.

I morgon kommer jag inte hinna skriva något, börjar på jc 12 slutar 15 då ska jag hem käka för att börja knalla till jobb nummer 2. Där börjar jag steka vid 17 och får tralla hemåt vid 23.30. Kommer vara helt slut på morgonen efter då jag ska upp 10:00 för mer jobb. PENGAR i huvudet är min tröst!

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0