spain

Nu har jag lite tid over, sa skriver en bit for er! Vadret ar otroligt har nere minst 35 grader varje dag! Har underbara rumskamrater och klasskamrater. Jag bor ihop med tva tjejer och tva killar. Jag och sanna en tjej som ocksa reste sjalv bor i ett rum sen ar de en tjej, Emelie, Och hennes pojkvan och hans kompis. Det ar en ganska mysig lagenthet mitt inne  stan 1 m fran shoppinggatan och 2 min till stranden. Fast alla forfester halls i isabell och saras lagenhet, tva hels underbara tjejer fran skane, sa nar jag kommer hem kommer jag prata skanska, har redan borjar, haha!

Hitills har vi faktiskt festat varje dag forutom en men nu ska vi lugna oss i 3 dagar har vi sagt. Far se om vi klarar de! tosdagen var de bar drag i. Vi borjade lite lugnt att gora i ordning oss vid tio. Sen drog vi ner for att mota upp varan "lekledare" utanfor porten vid 00.00. Han tog oss pa en spansk barrunda. Massa sma, jattemysiga billiga barer innnimellan som man oftast inte hittar till. Tex ett stalle far man en liter ol for 30 spann. sen drog vi vidare till vart lilla favvostalle goodtimes. Dar traffade vi vara danska vanner supertrevliga killar, varav en ar isabells karlek, haha! Hon blev kar forsta gangen de halsade pa varann, sa sot! Sen blev de efterfest till typ 8 kanske usch va vi var trotta i taxin hem da! sen borjade vi klockan 10:D jippi!

Staden ar jattemysig, massa goa barer och discotek, mysiga restauranger och en laaaang fin strand med ljusblatt vatten, alla solar topless sa efter denna resa blir de inga vita tuttar. Idag har vi varit duktiga och gatt upp vid 10 for att sedan ga till stranden. Dar lag vi till 5, sa ar lite brand idag. Men badar i min aloe vera sa de ska nog bli bra. Vagorna var extremt stora idag lite farligt faktiskt. Emelie skjoldes upp pa stranden enn gang sa hon rullade flera meter, och elaka jag med skadegladje kunde inget annat an skratta. Och jag da, nar jag kom hem och skulle ta av mig bikini trosorna hor jag massa smatter i golvet trosorna var helt fulla med sten man sag den inte hahah, det var sten overallt!

Nu ska jag ivag och sova litegrann har praktik pa goodtimes vi 23-01.30 sa ska vila ut mig lite sa jag ar taggad:) Har ar de ju inte att bara servera drinkar utan vara festlig sjalv och ta nagon grogg da och da:)

hade bra kiss!


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Det låter som du har det underbart! Passa på att njuta <3 Kramar

2009-08-31 @ 11:27:16
URL: http://smilez.blogg.se/
Postat av: Annakarin

jag har utmanat dej i min blogg, kika in och anta utmaningen! :)

2009-08-31 @ 15:31:13
URL: http://smilez.blogg.se/
Postat av: lisa

Blir sjukt avundsjuk på dig när jag läser detta Ange! Fyfan vad roligt du verkar ha det!!

2009-08-31 @ 15:56:14
URL: http://lisasofiachristensen.blogg.se/
Postat av: Ida

Tjena bruden, du verkar ha det helt underbart'! Hoppas du lär dig en massa balla drinkar så vi får lite utbud här i Määrsta sen :) Kram

2009-09-02 @ 23:50:30
URL: http://idahedf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0