Bankmeeting and shit!


Idag skulle jag hänh med mina tjejer och haft lite pulkaåkning, man är barn längre än vad man tror! Men istället fick jag åka ner till banken där jag hade möte. Ändrade bank och fick internetbank och sånt där nödvändigt:) När jag kom hem blev det supergod fiskgratäng (sånn där färdigmat, tycker de är svingoda) ! Ikväll blir de väl en film i min lila stuga antar jag har några nya att välja bland här, bla, barnfilmen bedtime stories med adam sandler. Sandrisen kanske kommer och gör mig sälskap?

Ja, jag har brist på bilder, nu är de lov och då går man bara runt i mysbyxor som är 3 år gammla och nått linne man grävt fram!

                                                                                                                                                               Ciao!  

Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:46:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anna

De är fint när du gör så där med bilderna, de blir kul att titta i din blogg då tycker jag:)

2009-02-12 @ 20:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0