Future

Nu blir de ett sånt tråkigt endasttextinlägg men, stå ut! Idag har vi haft högskoledag i skolan, vi fick springa runt och höra på olika linjer på högskola och sånt. Blir så nervös när jag börjar tänka på vad som kommer hända i framtiden och att jag kommer göra tabben att inte göra vad jag verkligen vill tex fastna på nån jädra butik och plötsligt få fast jobb och fastna här i mariestad för att snart bilda familj m.m. Jag vill nämligen ut och resa, prova massa olika jobb och hitta mitt drömyrke. Skulle gärna vilja gå på typ collage i usa eller någon annanstans och skaffa mig äventyrliga minnen. Men kommer jag få tummer ur? det är frågan.. Mina tankar och planeringar hitils är:

- Klara av stressen och göra klart projektarbetet.
- Ta en sista minuten med mina klassisar Evelina, Linda och milla bort från all stress i skolan.
- Fixa allt med student och bal.
- Ta studenten!
-  Ha en jobbspäckad men underbar sommar.
- Lista ut var om och i såfall var jag ska studera.
- Åka till Usa (förmodligen miami) med några av mina tjejer.

Ser verkligen fram emot dessa saker nu!

                                                                                                                                                                 Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0