Just Dance ,

Dagens låt: Leona Lewis -  Run!


Idag var de upp och hoppa till klockan åtta, dagen började med dans. Nu har vi flamenco/Rumba, inte den roligaste delen enligt mig men de är väl kul att kunna. Snart ska vi ha egenkoreografi vi ska välja låt och göra en dans själva i vilken stil vi vill jag och en till har nog valt moderndans/fridans , ska bli kul!
Idag fyller en av mina fina vänner år , Cajsa 18år! Så nu så ska jag snart ner till stan och gå ut och äta med min tjejer och fira henne lite:) Grattis älskling!

Jazzbyxa - chinook, Vitt linne, Tunn baströja - HM!


                                                                                                                                                                  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0