Living together


Nu sitter jag här och skaskriva ett inlägg efter att ha flyttat runt h:et i together hundra gånger vet fortfarande inte om de sitter på rätt plats, haha! Och så väntar jag på pappa, ska ta ett snack med han om balklänning om massa nu! Förövrigt fick jag en liten skymt sol i ansiktet i dag på väg till skolan:) hoppas värmen kommer snart! Ikväll efter sitt jobb kommer min nya inneboende och hemmafru Evelina:) Fast i hennes tankar är de hon som är mannen och jag som har lagat mat med tända ljus när hon kommer hem:P Den saken får vi väl fundera över.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mycket fin bild!

2009-02-27 @ 09:42:46
Postat av: Angelique svar

Taack:)

2009-03-01 @ 13:58:00
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0