Promdress



Har precis kommit hem från Skövde där jag provat balklänningar. och som jag sa fanns inte många som föll mig i smaken + att service var den sämsta jag  vart med om! Jag provade 3 klänningar och en var bra och jag skojar inte fast de var storlek 34 så hade de  D-kupor, och mina är långt ifrån D. Skulle inte ens funka att sy in!  Blir att leta på internet och kanske sömmérskor om de har några tider kvar annars blir jag klänningslös på balen. Nu ska jag ha myskväll hemma med film och tacos.

Den här klänningen har färgen jag skulle vilja ha:)

                                                                                                                                                                   Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att skövde har dålig service! Synd att du inte hittade vad du sökte efter och den klänningen du har på bilden är ursöt!=)

2009-02-11 @ 18:49:28
Postat av: Angelique svar

Ja de var det verkligen! Tack så mycket, tyckte verkligen om färgen till mina bruna färger men de var tyvär inte modellen jag sökte:/



KramKram Angelique

2009-02-11 @ 22:00:43
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/
Postat av: Anonym

De finns jätte många bra butiker i göteborg med fina bal klänningar till bra pris, bra blogg:)

2009-02-12 @ 15:47:10
Postat av: Angelique svar

Okeej, vart är de ungefär? namn? Tack för tipset! Kul att du tyckte om bloggen:)



Kram

2009-02-12 @ 16:57:22
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm en finns inne i femman tror jag om den ligger kvar, namn vet jag inte riktigt! sen finns de en om du går upp mot arkaden där och så ligger de på första smågatan till vänster , lycka till :) kram

2009-02-15 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0