Valkyria




Igår var de biovll med mina vänner, det blev filmen Valkyria. Den var inte så bra som vi trott men den var självklart bra! Efteråt hjälpte vi evelina på hennes jobb litegrann, sen åkte jag hem. Skönt att sova i sin egen säng.
Idag ska jag nog fömodligen åka iväg och prova balklänning med pappa, kommer säkert inte hitta någon känner e på mig.
På lördag är de ju alla hjärtans dag, det blir en kärleksfull kväll med min bästa vän Evelina och fler singelvänner. Det blir nog mat ute någonstans möjligvis Skövde!


                                                                                                                                                                 Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0