Weeksummary






Som ni märkt  har jag inte skrivit vrst mycket denna vecka, det har vart mycket i skolan och spec med projektarbete så här kommer en liten sammanfattning.
 Veckan började med prov läsning hela måndagen, det blev en liten paus för att åka ner med mamma till stan jag köpte mig en ny skitskön träningströja i en fin brun färg. På tisdagen fortsatte provläsningen direkt när jag kom hem från en svettig dansdag och projektarbetesdag. Halvsex dax för körkortteori sen hem tillbaka till provet:/ Onsdag provet, de gick väl sådär. Skoldagen avslutades med en hårdare än hårdast dansträning, puuuhh! Idag torsdag träffat far och diskuterat en balklänning jag hittat på internet, hjälpt Evelina på jobbet hem, lagat mat. skulle visa evelina klännningen då den var borta!!! Gud vill inte att Angelique Spjuth ska gå på balen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, kan du le:O

2009-02-28 @ 19:15:12
Postat av: Angelique svar

På vilka bilder ler jag inte?

2009-03-01 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0