Update

Nu har det varit redigt med dålig uppdate! Nu kommer det iallafall:) Jag har hunnit med att vara sjuk, vara i skövde och shoppat, jobbat, haft nyår och jobbat mer:)
Min nyår var suverän med älsklingar till vänner både av mannligt och kvinnligt kön, Haha! Fram till 12 var det perfekt, då spåra det ut, tråkigt att folk inte kan sköta sig när de druckit lite! :/ Men men,
Måndagen innan nyår var jag i Skövde med min mamma, shoppade en till vinter jacka värsta kapet först kostade den tusen spänn och de är ändå billigt för en dunjacka sen var det 25% på alla vinterjackor, men på min var de redan en röd pris lapp så gick fram förr att betala 699kr då de säger 470kr då  ar det 25% på den röda också! Woho sen, två par knästrumpor,en mascara och glitterspray till nyår! På tisdagen skulle jag ner till staden för att köpa strumpbyxor till nyår då slank även en foundationborste, två bälten och fyraa par trosor ner i korgen:)



Glitterspray - HM
Mascara loreal - FYND! Rusta 25 kr, KÖP!

Inte speciellt vacker med det är bra att den nya vinterjackan väger upp skönheten;)
På tisdagen på väg ner för shopping av strumpbyxor!


Jeanslegging - Julklapp av Angelique;) Köpta ppå veromoda!
Nya knästrumpor - HM
Dunjacka - Everest

 

Bälte - Lindex 40kr REA även ett ljusare brunt!
Trosa - Lindex även lila och rosa 49kr REA
Sen köpte jag också ett par på lindex med rosa och röda tomtar!


 

Så här fina naglar hade  jag på nyår:)
Först tog jag rosa nailhardener från hm den ör skitbra och skitbillig. Naglarna på en fin anturlig rosa förg! Sen la jag på ett lager med glitternagellack från hm också, med både små och stora glitter i!

Kommentarer
Postat av: jl

söt är du ange (:

2009-01-05 @ 18:45:14
Postat av: angelique Sv

Tack JL? KRam Angelique

2009-01-05 @ 20:07:19
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0