Accident

Igår jobbade jag, och 5 min innan jag slutar händer nått otroligt klantigt. Jag tar en sån där kniv med rakblad ni vet, heter tydligen mattkniv! Och ska skära upp en låda, den fastnar lite och sedan släpper och glider oc jag skär upp hela tummen/handen. Det var blodskvätt på hela bänke där jag stod och de bara forsade. Jag blev elt illamående i helt yr, det var det äckkligaste jag sett på mig själv, jag blev så himla rädd så ni förstår nog inte! Jag tänker vara hemsk och lägga ut en bild också, så ni ser vad synd det var om mig då:)



Det är en "snitt" från de plåstret längst ner och sen blir det
dubbel så djupt uppe vid knogen där jag fått tejpa i hop det:/
Och sen nudda jag de andra fingret också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0