Bad counter


Igår
var jag och hämtade min provition på jobbet, ett par extra tusingar där så himla gött. Det får vi två gånger om året och denna gången var det den lilla delen!

I morgon blir det städ i stugan och sen flytt till pappa:) Så nu blir det bara slö i soffan för min del, efter en kylig match i ishallen! Det måste förövrigt vara nått fel på min besöksräknare idag det har nämligen bara vart inne tre pers på bloggen idag:/ Haha! Måste vara nått felräkn där:P

På torsdag börjar skolan för min del, gud vad mycket med projektarbetet de kommer bli nu, längtar bara till den 30 jan nu. Då ska jag och Evelina till Stockholm på hennes födelsedags shoppingtur från mig:) Ska bli så himla kul tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0