Gooood!

Gud var är det för fel, en människa har varit inne på bloggen idag:/ Måste vara nått riktigt fel?

Idag har jag vart på stan en sväng handlade lite reafynd, lägger in bilder sen! Sen var jag och fika på Mumma med min underbara vänner, dom är de bästa jag har! Gick in på ur och guld också där jag förortade min klocka jag fick i fördelsedagspresent av tjejerna, så nu kan jag använda den:)

Imorgon är det skola igen och det betyder ju att idag är sista dagen på lovet. Man vill ju bara stortjuta:´( hehe! Nu ska jag gå upp och lägga fram kläder tills i morgon sen ska jag sätta mig här igen och sen ska jag sova tidigt! Har en dålig tid just nu, men tycker inte man ska ta det ibloggen. Det ska ju inte påverka den! :)

PussAngeliqueSpjuth

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he ja va inne förut kanske va ja den enda he he

2009-01-07 @ 19:33:45
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0