Move

Idag har jag flyttat till min far:) Har precis tatt en långdusch med min pojkvän! Jag har tvingat på han ansiktsmask och hårinpackning, Kul att göra nått ihop som jag tycker om! Nu sitter jag här nyduschad och proppmätt, vi har käkat potatisgratäng, fläskfilé och vitlöksbröd, mmm!

Nu har katalogstiden kommit, alla kataloger kommer från hm, halens m.m. Det är inte ofta jag köper nått ur dem men det är alltid lika kul att titta:) Det jag brukar beställa är underkläder och bikinis till sommaren från hm, men denna gången shockerande faktiskt hittade jag riktigt snygga skor i HALENS katalogen?!


            Platåsko från lovelabel med 11 cm klack!


          Platå sko med frill från lovelabel med 10cm!
Love Label Platåsko
Jättesnygg vardagssko med snygg träklack och en 9:a klack!



Nu ska jatg kika lite till, missa inte nelly shoes nya skönheter heller på Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0