Movienight

Usch, är förkyld som bara den! Känns som jag har en ballong i huvudet ungefär. Har precis klippt mitt hår en bit, har inte tid, ork att åka och klippa mig så det blir att klippa själv. Nu ska jag snart äta, sen ska jag duscha och så för ikväll tänkte jag och min Emil gå på lite mysbio. Vi ska gå på jim carreys nya film Yes man, får se hur den är:) Har även beställt en vanlig enkel svart bikini till sommaren. En bandeu bh med en svart trosa med guldkedja på sidan! H_ar bara massa färgade och jag tycker det är snyggt med enkelt och svart också:)


                                                                                                                                                                  Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0