Order

Har inte skrivit på några dagar, detta beror på att jag inte mått bra! har nog förmodligen haft mageninfluensa:/ Så har legat hemma och bara tittat på tv/film i soffan! Idag blev jag glad, vaknade av ett medelnade från oxen att mitt paket från halens har kommiot:) Så jag var nere och hämtade det förut, skorna satt som en smäck (stavning)!! :) Mamma ringde även och sa att jag fått något paket i brevlådan. så jag var tvungen att åka upp och hämta det. Det var litet och stod färsk på. Hade inte en susning om vad det kunde vara så jag bara slet upp det! det var från min bank. Det var en present om at jag fyllt 18 och färsk! HAHA! Och i paketet låg det en minnepinne (USB-minne) i borstat stål, jättefin! Lägger in bilder sen på skor och minne:) Nu ska jag och pappsen äta lasange, sen blir det top model ni missar väl inte!


                                                                                                                                                                  Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut bilder på dig för något år sen eller nått så man får se hur di förändrats, gärna mycket äldre med om du tex vart fjortis emo eller nått:) Kram (Sånt är alltid ku)

2009-02-03 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0