Order

Idag har vi haft projektarbetsdag hela dagen iskolan. Efter det gick jag och min älskling hem tillsammans! Men han skulle iväg på träning så jag gick hem till mig! Nu ska vi snart käka gott kött och klyftpotatis och sås:) Sen blir det PrisonBreak-kväll men min Emil, Sourcream & onion stjärnor och mörk choklad! Ja det ä nästan konstigt men tycker faktiskt väldigt mycket om mörk choklad redan, från första tuggan! Den jag köper är Lindht helst med min eller apelsikross i, Supergott!

Dessa är påväg till mig med, det måste komma snart nu! det är ju dom från Halens som jag tidigare lade ut. Tycker det är chokerande bra av Halens faktiskt.


Platåsko med snörning 10 cm påväg hem till mig!


                                                                                                                                                                Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0