Sunday

Det blev inget jobb för min del idag min tumme är helt stel och går inte böja för då känns de som det ska spricka upp:/ Så jag har tittat på Lets dance som jag missade nr det gick. Tyckker det är lite kul att Blondinbella är med, trodde faktiskt hon skulle se mer klumpig ut. Vet inte varför jag fått den bilden av henne, men det känns som hon är lite sån, men hon gjorde ganska bra ifrån sig. Sen åkte jag och köpte mat med pappa. Vi gjorde tacos ihop, och käkade framför filmen pinapple express!

Dagens sounds: Brandy feat the Game - Departed, Så bra!
                               Hinder - bed of roses
                               Pink - Sober
                              


Köpte vecko revyn och mörk choklad som jag ska lära mig att ätta det ska ju vara så nyttigt! Sen avokado med cremefraise och citron meliss det ska ju också vara gott och nyttigt enligt tex storbloggerskan Stina lee. Naturgodis på ett hörn också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0