The nicest heels..

Nu har jag det snyggasta klackarna i stan, enligt mig själv då! Efter att ha vart i kilsbergen i 2 dagar åkte jag och evelina hem för hon skulle ju få sin shopping dag i Stockholm av mig idag:) Vi hade jättetrevligt med shopping och mat! Hitta inte värst mycket, inte likt. Så Evelina tyckte jag skulle unnna mig ett par snygga heels! Så tog mig och köpte de snyggaste jag hittade och guuud vad läckra de är, love topshops skor!



 

Tre snyggingar (En vänster och höger sko och Evelina) och
en flös(Jag med hög svans och dåssmink)!


                                                                                                                                                                 Ciao!

Kommentarer
Postat av: Vadsbotjej

Fina ni är! Gud va läckra!!! Önska man kan kunde gå i de bara:)

2009-01-30 @ 23:43:40
URL: http://http:/
Postat av: mac

förbannat snygg halsduk på den högra bruden!

2009-02-02 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0