The suprise

Nu är jag tillbaka, som jag nog nämt har jag bara en personlig stressig tid och behövde bara vara med mig själv och bara ta de lungt!När vi fyllde år jag och Evelina så fick vi ju alla presenter, och sist var de ett papper där det stod att en present kommer senare vi vet varken när eller vad eller hur. I fredags kom den! Vi blev tillsagda att vara klara vid sju då Sandra kom och hämtade oss, vi skulle åka till Linda. När vi kommer dit hoppar Linda in i bilen med ögonbindlar. Vi får sätta på oss dom och det blir en 2 timmars bil resa. Gud vi hade erkligen ingen aning om vad det var och gud vad vi diskuterade i bilen!

När vi kom fram blev det problem, men tjejerna fixade det med en gång. Och vi började leta efter en långgata. När vi gick där på en lång gata skämtade jag till och pekade på vad som såg ut som en strippklubb och sa
 -Haha där är de va tjejer, och så skratta jag och Evelina. Amanda säger
- Ja där är de ju! Jag och evelina blev helt stela och stod där med öppna munnar.HAHAHAHA! Det var den sjukaste utflyckten någonsin, men det var så kul för vi var där vi tjejer som gjorde de till en oförglömlig sjuk utfyckt!


Bilder kommer snart!


Detta hade jag på mig vår lilla utflyckt! Bara helt ofixat hår, men !

 

etstights -  Gina
Knästrumpor - HM
Armband - Pearlz for girlz
Namnhalsband - Handgjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0