Windy fucking day

Idag har det blåst så, så att man till och med har vinglat till av kraften i vinden! Hatar blåst med av allt tror jag, de ä så otroligt jobbigt på något vis. Aya, efter en kort dag i skolan och ett besök hos tandhygienisten med r.kelly/beyonce, Hinder, och andra nyinlagda godingar donandes i öronen, kom pappa och hämtade mig. Vi tog en tur till affären där jag var tvungen att köpa mig en ny rakhyvel. Valde Venus, har haft vanliga "herr" gilette i alla år men nu tänkte jag att jag var tvungen att prova på "tjej"rakhyveln:) Efter jag kommit hem tagit på mig något skönare vandrade jag bort till Emil, snarare flög med tanke på vinden! Där kikade vi 90210, älskar det! Sen var det dax för han att åka på träning så jag vandrade hem,städat lite och nu sitter jag här med mitt naturgodis:)

Någon mer än jag som är så sugen på att åka bort från Sverige och detta busväder? Tror det va:)


Så här mycket blåste det!!!


Jag och naturiset:) Ser ni min helmysiga säng´? Det är ett hål i väggen eller vad man ska säga.
 Där inne i hålet är det i alla fall en madrass bara, så man lixom kliver in i sängen, förstår ni? :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0