Bad

Jag vet att jag uppdaterar otroligt dåligt, men jobbar som ett svin va fasen! Och et att de är dåligt med bilder men min älkling till telefon är ju död så de blir inte mycket bilder tagna nu pga va de:/

Igår var vu allafall på lindas sommarstuga, de var supermysigt med grillning och filmmys. Nu har jag precis kommit hem och ska snart till mamma för att betala resan och lite räkningar, sen blir de jobb vid fem!

Så himla mycket att tänka på nu också med resan. Ska börja nu och skriva upp vad jag ska ta med, annars kommer jag glömma hälften. Sen strora frågan ska man vaccinera för svininfluensan?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det ar jatte smart att skriva en "kom-ihag"-lista. Da kan man tusan inte glomma nagot (: Och packa inte for mycket heller, det finns sa mycket dar nere som man koper, ett tips bara (:



Jag vaccinerade mig inte innan jag akte men anda en smart grej att gora tycker jag! Angrar att jag inte gjorde det.



Hoppas du har det bra dar hemma! Kram

2009-07-29 @ 12:10:36
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0