Buhuuhuu


Sneakpeak!

Fick sjukanmäla mig till jobbet idag sitter här och käkar pencillin nu, har en lätt urinvägsinfektion. Va fan Lätt? Hur fasen känns en riktigt då, för tårarna bara sprutar när jag kissar. (Förlåt för överflödig info) Men de är hemskt! Ska käka de nu i 5 dagar och se om de blir bättre. Hoppas de går snabbt för jag dör snart!

En Ed Hardybikini är påväg hem till mig också! Hoppas den är fin på nu. Sen har jag inhandlat lite saker till spanien, de nödvändiga som shampoo, balsam, ny rakhyvel, plåster m.m. Idag är det 22 dagar kvar till jag sitter på flyget til Fuengirola:D Har skrivit lista nu på vad jag ska ha med mig, de blev en del, fasen måste packa smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0