creed + bloggs

Dagens låt: creed - one last breath



Signe
(bilderna är tagna från hennes blogg)

Fått frågan vad jag läser för bloggar om de är typ kenza och blondinbellas. Och då kan jag svara att allra högst upp hamnar en tjej som heter Signe. Hon är en ascool annorlunda tjej med grymt fräcka bilder, älskar att sitta och blädra och kolla bara bilderna. Efter henne kikar jag gärna in med jämna mellarum på mariestadsbon kling, hennes fräna typ syskonbarn? nån släkting iallafall natalie karlssonemsedge, nya spotlifebloggaren linn herbertsson och kenzas smygdubbelgångare iallafall syskonlika på vissa kort fashiontoast. Självklart kollar jag in på kenzas och alla andra på topplistan ibland också:)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Passepartout

signe är grym!

2009-07-10 @ 09:07:34
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0