My lovley new yorker!


Den invinklade foten är för att ni ska se min underbaring till sko bättre;)
Även ursäkta min för mitt oootroligt stökiga rum!

Så här skulle jag sett ut i lör, men ånga mig när jag kika in evelinas garderob och såg ett linne där. Vet har inte skrivit på ett tag. Men i Lördags hade jag en av de sämsta ute kvällarna iallafall. Finns verkligen hemska människor i denna värld, tråkigt  när en vän fövandlas till en av dom. Men men, det visar vilka de riktiga är och är så glad för mina fina vänner jag har.

Annars har jag bara jobbat sen i lördags nee lite film har ja hunnit med också, skönt att göra nått annat än jobba! Nu ska jag sova för att gå upp och jobba jc 12-16 i morgon, fast innan ska jag och julia ta en promis på nån timma:)

Godnatt!
25 dagar till spanien:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0