Phone


Ska snart iväg till jobbet, sitter och funderar över vad jag ska ha för telefon. Blir galen, kan inte bestämma. Vet inte om jag sagt de men min älskade telefon pajjade förra lördagen, skulle lämna in den då hade garantin gått ut för 1.5 månader sen. Så nu är de bara te att köpa en ny. Funderar på Pradan har altid tyckt de är så snygg, men är den bra? Någon som har den. Detta är då den nya pradan, Prada 2!

Åh, idag vill jag verkligen inte jobba, alla mina vänner ska ha jättekul kväll och gå ut och så! Men men..

CIao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygg skit i om den är bra he he :-D

2009-07-18 @ 17:14:40
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har den den är skit snygg men du kommer tröttna efter ett tag jobbigt med toutche och tangentbord och den har krånglat ganska mycket men det är bara vad jag tycker :)

2009-07-20 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0