SpainSchool





Jagär inne i en fruktansvärd stort tankeställare och funderare. Vill åka utomland och jobba, nu är jag inne på spåret barskola istället! Skulle vara fantastiskt kul och en otrolig upplevelse i 3 veckor nere på gran canarias 30 graders varma kust!. Men de är en bra summa pengar och de kommer bli en resa på egen hand. Klarar jag detta? Ja de är klart men... ja, jag vet inte vad jag tvekar på men!

I morogn ska jag diskutera de med mamma över en fika så får vi se vad de blir, förmodligen en resa i slutet av augusti:D
Nu ska jah käka korv med bröd o ch sen sova, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Från min synvinkel så är det inte värt att spendera så mycket pengar på en sådan kurs, men det är ju från person till person vad de tycker. De flesta jag känner är självlärda. Men hoppas det går bra för dig iallafall och att du haft en bra sommar! Kram, Michelle.

2009-07-21 @ 22:50:54
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/
Postat av: Michelle

SVAR:



Jo iochförsig, alltid härligt med semester. Jag ska till Alicante/Torrevieja, på fast landet. ah det är min pappa som bor där. Ska bli riktigt skönt att slippa Mariestad i 3 månader. Praktik vet jag inte mycket om men det jag ska göra är att gå runt till olika ställen och prata med dem och så får man se hur det slutar. Får man jobb så måste man hålla på och fixa med visum och så, men det hjälper arbetsgivaren en med som tur var.



Jo det var jätte bra, kram!

2009-07-22 @ 09:40:49
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/
Postat av: marie

Vad kul! så mitt tips lockade lite asså? ;)

2009-07-22 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0