Statistik



Nåt som är kul med sin blogg är ju att se hur statistiken ökar. Men om ni kommer ihåg sa ju jag för ett bra tag sen att min besöksnivå sänkte radikalt. När jag började blogga hade jag runt 30-50 besökare dagligen sen helt plötsligt, sänktes den till typ 2-10 om dagen och så har den stannat i typ 3-4 månader nu, har tänkt att de måste vara nått fel, eller?
Då blev jag iallafall medlem i en sida där de gör massa beräkningar på bloggen, och enligt den har jag några fler än 5 besökare dagligen. vad ska man tro på? De är ju trots allt kul att se att man har endel besökare:)

kiss!

Kommentarer
Postat av: anonym

vilken sida blev du medlem på?

2009-07-10 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0