Thunder and waves


Så härlig bild på mig och mina utkastare, vill tillbaka till studentveckan!
Isabella, Julia, Jag, Amanda, Emmi:)

Usch, idag skulle de ju vara dåigt väder så jag ställde inte klockan. Men blir väckt av att amanda ringer och är galen över att de visst fan var sol. Så upp och hoppa ner till Ekudden. Men Tro fasen att solen är väck när vi precis kommer ner. Då där satt vi i molnen och så börjar de åska, Toppen! Då trampa vi in till stan där vi satte oss på uteplacet på mumma, mysigt! Nu har jag precis kommit hem efter att ha hämtat ut vågtången som jag beställt och hittat efter en lååång jakt. Testa den oc den var jätte bra. Nu ska jag iväg till Skövde med min Kära farmor..

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0