WORK

Idag efter jobbet har vi bara åkt runt med cajsa, de är så kul att hon fått körkort. nu har jag precis kommit hem ska upp i morgon för att åka till Skövde med henne och tjejerna:)

Fick en fråga om vad jag har för planer nu efter studenten och vad jag vill jobba med?
De är så här, jag har inget direkt drömyrke men vill prova på så mycket jag kan innan jag bestämmer mig vart jag vill stanna och fortsätta. Mina planer just för tillfället är att, Jobba ihop massa pengar nu i höst fö att sen resa utomlands och jobba.. Vet  heller inte där vad jag vill jobba inom men jag tror att vilket yrke man än väljer så kommer de vara en upplevelse och de är de jag vill få ut av själva grejen! Men fick höra om en tjej som jobbat på lyxkryssning i karibbean i 4 veckor och hur grymt kul skulle inte de vara, men sen skulle de vara kul att jobba på nått stort turistställe också, ååh va kul. Träffa massa folk och bara ha kul, en drömupplevelse för mig!

Så de är de jag har i mitt huvud just nu och jag hoppas allt går som jag vill:) tar gärna emot tips om utomlandsjobb. Nu tänkte jag leta fram en il på skorna jag köpt, kiss! v

Kommentarer
Postat av: marie

låter härligt! håller med om att man ska ta vara på chanserna när de finns, så att man inte ångrar sig sen. en kompis till mig har utbildat sig till bartender i magaluf. sen dess har hon rest till många olika länder där hon jobbat och tjänat mkt pengar!! men det är bara tillfälligt, snart ska hon börja plugga ;) ha de!

2009-07-09 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0