Anmälan

Klicka för att se nästa bild
Idag har vi anmält klänningen, den är borta. Men antagligen kommer inget hända och vi kommer inte få tillbaka pengarna heller, hur surt är de inte? Nu kommer jag få stressa ihjäl mig och få en klänninge jag egentligen inte vill ha och så kommer jag ju få betala dubbelt så mycket för den. aaaarghh! sur jag blir.. Nu ska jag iaf åka och prova klänningen ovan får se om den passar, förmodligen inte! KUL! . . .
Hoppas ni funnit allt till student och bal iallafall:)
CIao!

Kommentarer
Postat av: Ellen

fy fan vad tråkigt, hur kommer det sig? sånt får bara inte hända!

Ja, jag får antagligen vänta då det fortfarande är ganska dyrt, men jag tänker verkligen satsa på det. fasen vad skönt eller! följa med bloglovin?:)

2009-06-01 @ 21:11:51
URL: http://ellenborell.blogg.se/
Postat av: jessica

jäkla surt :( lider med dej.. man vill ju allt ska vara perfekt på den dagen liksom.

2009-06-01 @ 23:50:40
Postat av: Michelle

Fy fan va surt eller! Usch va tråkigt, verkligen. Hoppas du får tillbaka pengarna iallafall. Kram

2009-06-02 @ 12:24:25
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0