Fantastic friends






Älskar bilderna!


Hej, nu är jag hemkommen från jobb och träning även lite film tittande med familj. Fasen helt slut efter andreas pass han är galen! Fan va fart de är, nu gäller de bara att fortsätta. När jag kom hem och käkat e bit mat kika jag på film med familjen, Chihuahuaorna i beverly hills eller va den heter. Så himla söt film! Inhandlat mig lite nytt idag med, lägger in bilder snart.

ville även säga att jag har världens bästa vänner, jag kan inte vara gladare och lyckligare. Alla har nått speciellt och är helt underbart rara:) Imorgon blir de midsommar med dem och jag längtar!
Fotona över är från min studentpresentsfotoalbum jag fick av Linda. De är såhimla fint hon pysslat ihop. Så jädrans roliga bilder, haha! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0