Hangover - NO!


Såhär såg den förra klänningen ut som jag då inte fick! Fast den skulle vara i färgen champange, och utan släp. Jaja, nu får vi hoppas på den andra istället!

Sitter hemma och kollat tv heela dagen, nepp jag är inte bakis. Igår var vi ute, de var ganska kul iallafall. Ganska många glas blev de faktiskt, blev trygg hemfärd med mammsen som jag träffa ute. Nu får vi alla hålla tummarna för att klänningen kommer i morgon, och att den är fin! Nu ska jag hoppa in i en ganska lång dusch för att senare gå bort till familjen holgersson där frisörsalongen tar plats. Ha en bra fortsatt dag, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å den va ju jättefin tror verkligen du skulle ha passat bra i den hoppas hoppas hoppas din klänning kommer i morgon tycker verkligen synd om dig MEN DE KOMMER LÖSA SIG DET GÖR DET ALLTID :-D

2009-06-07 @ 21:57:00
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0