Studentveckan!

MÅNDAG

Fyllebrännbollen - Jag, Linda, Mila o evelina:)


Efter fyllebrännbolen på väg till donken..

ONSDAG

Påväg till Larsas poolparty - Ja och Amanda:)


Hemma hos Larsa - Andreas, Larsa, Jag och mickan i min klass:)

FREDAG

En svinhärlig bild på nästan helaklassen på flaket!

SÖNDAG

Jag och milla vid middagen:)


Massa folk - Erik, Mickan, Kristin, Jag, Evelina, Hampus, Milla och Linnea:)


Avslutar med denna, klart man måste rocka dansgolvet dock långklänning! Tyvärr var de nån som rockade hårdare än jag tillsammans med sin öl, de slutade med att hela ölen hamna över mig. Fanns inte en ända torr fläck på klännigen, så nu har jag min fula klänningen här hemma ännu fulare, hahah!

Goodnight sweethearts!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0