Two and a half men


SUNE?

Precis varit och solat hos min Lina efter jag blekt slingor som inte blev någon höjdare denna gången. Självkart lagom till studenten, toppen. Får se hur jag gör med de, om de inte jämnar ut sig i färg och mönster innan måndag så blir de antingen lite mörkblonda/Ljusbruna slingor i eller helbrunt.
Nu kollar jag på Two and a half men, sen scrubs så skönt att somna till. På tal om Two and a half men så kika jag på de igår också. Då sa de att de kolla på spongebob squarepant alltså svampbob fyrkant men så hade de inte översatt de på tv, hahahhaa! De översatte de Sune svamp. Tror jag garvar ihjäl mig, Sune svamp hahah!

Nu ska jag iaf sova och drömma om att min balklänning förhoppningsvis kommer i morgon.

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0