100 days




Igår firades 100 dagar för fullt med mina tjejer:) Fatta de är bara 100 daggar kvar! Gud vad tiden går snabbt. Det blev några vinglas tillsammans med chips och dip sen en bilfärd till Skövde och bogrens. Tyvärr var de alldeles fö Mycket folk:/ Gick knappt komma fram någonstans och de var så varmt så de går inte förklara! När vi tröttnat gck vi ut och tog pizzaslice hur gott är inte de? Sen blev de en trött hemfärd. När vi kom hem blev de några glas vatten sen sängen, stensomna direkt!
Idag blir de städa för ikväll kommer mamma och dem hem från Egypten:) Tyvärr kommer jag mötas av magsjuka för båda mina syskon har haft de därnere så vet inte hur jag ska göra, smita hem till pappa kanske:/? Nu har vi även betalat allt från cupen vi hade och gissa vad:)? De blev över mer än 4000 så vi fick 1100 kr var. Skönt med lite extra pengar bara sådär! Här har ni de nyain köpta:

Linne ovan med kulor - Vero Moda, Tröja med långa sidor - Cubus,
Linne med virkad hals - Cubus, Trosor - Hm/Lindex, hur söta är de inte:)?

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0