black and white



        

Igår ställde 4 av mina närmaste vänner som sagt till med en fördelsedags fest temat var black and white! Så här har ni några fina bilder i svartvitt på mig om mina fina vänner. De var superkul och de kom mycket folk. Några dock för små:/ Jag hade iaf skitkul och de var den roligaste festen pålänge! Idag mår jag sådär vilar mig lite med toblerone nuts and fruits som jag fick av mamma efter de vart i egypten. Och så sitter jag och titta på life of ryan:) Ikväll blir de förmodligen melodifestivalen med tjejerna, vem tycker nu ska vinna?:)

svarta höga jeans-herravdelningen jc, Brunt flätat skärp-lindex,
linne med korsett-gina tricot, armband- kreta/guldfynd!, väska- vero moda.

                                                                                                                                                              Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0