Bohemic



          

Idag efter skolan gick jag ner till staden med mina vänner, vi tog en kik in på jc, lindex  och veromoda! Hitta ingenting i klädesväg rätt dåligt dock i vår lilla stad! Inne på lindex tog jag iaf tummen ur och köpte mig ett bohemband, va jag kallar de! Tycker de är riktigt snygg om man har de rätt. Trodde jag var en person som skulle passa i de men har inte tyckt att jag gjort de. Men nu köpte jag ett vare sig jag passar i de eller ej, hehe! Köpte även ett läderarmband med guldnitar endast 39kr, fanns endel söta armand där nu! När jag kom hem åt jag av en ny plopp jag köpte med mig hem, saltlakris! Den var jättegod, man kan ju inte tänka sig chiklad och lakris ihop men de var super! Den käka jag framför min bildläxa, vi ska måla av nått känt konstverk fast ändra något litet så de fortfarande syns vilket känt konsverk de är! Jag har valt davinci fast bytt ut den nakne mannen mot ej kvinna:)

Sitter här och funderar på min balklänning, mycket tankar i huvudet på en student just nu:/ !
Trosorna var de söta jag fick häromdagen:)

                                                                                                                                                                 Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefint med hårbandet, du passade i det! :)

Jag ser bara ut som en mupp i sånna



sv: Man bara måste älska h&m! :D

2009-03-12 @ 23:29:43
URL: http://johannamariah.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

söta trosor:)

2009-03-13 @ 10:28:15
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0