Come to me clothes




Ligger och halvsover i sängen, svintrött efter svinlång dag ink. dans! funderar på vad jag ska ha på mig i morgon till götet, vet inte om jag berättat vad jag ska göra. Ska dit med amanda och evelina som ska gå modevisning för nååån designer! Så då är vi lite "vip inbjudna" haha:) (Y) Måste bara dra fram nått snyggt ur den ekotomma garderoben! Omöjligt.. Skukke vilja ha denna söta från chicy. Nu skulle jag visst med mamma och sola:)

                                                                                                                                                                     Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den i svart (;

2009-03-22 @ 17:25:50
URL: http://eaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0