Crasch ?

Idag har jag ,efter att blivit upphämtad på skolan av pappa övningskört! De gick väl bra, några kärringstopp här och var men de får man få när man endast kört 2-3 gånger nnan tycker jag:) Och va tror ni inte händer, när jag Angelique, ovann och inte körkunnig sitter bakom ratten? Jo ett rodjurshelvette hoppas öer vägen, så de blev min första svärnit där! Haha, tur hade ja! Pappa tyckte jag var duktig som reagera så fort, sås tor stjärna till mig:D Nu har jag precis käkat mat, sitter lite här ska väl psyka mig lite till med min balklänning:/ Jag vet är den mest segtänkande människa!

                                                                                                                                                       Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0