Dad and shopping


Idag har jag vart hemma från skolan, jag har flyttat hem till min far! Packa lite grann baa orkar inte med packningen! När pappa hämtat mig käkade jag lite sen drog vi till skövde tillsammans med farmor! Vi åkte till Elinesplanad, jag fick ett par jättesöta trosor och en cremvit tröja sådan brun jag redan har med långa sidor från cubus och en taklampa till mitt rum så jag ser nått på kvällen, har bara sådanadär mysiga lampor ni vet:) Sen köpte jag mig ett par nya kängor:) Två sjalar slank även med i shoppingrundan! lägger ut bilder sen! Påvägen hem övningskörde jag lite, farmor var så rädd så hon nästan kissa ner sig sa hon. Fast hon tyckte jag var jätteduktig. Och de är jag för att bara kört 1 gång:D

Nu sitter jag och kikar student och balklänningblir nog beställnig snart!



                                                                                                                                                        Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0