Fashion show




Idag käkade vi inge skolmat inte de blev pizza! Efter skolan Blev de ner till staden med mina klasskamrater några av de ska vara med i en modevisning som några i min klass har som projektarbete. De skulle välja lite kläder och sånt i några av våra butiker. Hittade ett par jättefina skor men de passa inte riktigt min pengaflöde just för till fället:( Efter de blv de att åka hem, korv med mos stod på bordet. Efter det blev de lite yttligare kik på min balklänning, den blir nog beställd idag! Har även en annan beställning på g! (Fettovad:P)


Leggnings - jc, Skor - Din sko, Tröja med långa sidor - Cubus, Kavaj - Saint tropez, Halsband - Guldfynd, Nitarmband - Lindex. Smycken -->

                                                                                                                                                              Ciao så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0