Favorite


Bild från helgen!
Sitter nu här framför tv: då jag är ledig från skolan. Tittar på min favoritfilm Stomp the yard, man blir förälskad! Har självklart en kop te och mörk choklad i min hand:) Har nämligen skaffat mig en y favorit i tehyllan, äpple och tranbär av märket Willys. Rekomenderar de verkligen, de är supergott! Ikväll blir de fördelsedagsfest för 4 av mina närmaste vänner de ska ha black and white tema så får dra i hop nått svartvitt här hemma:) Ska även försöka få bort mitt jobb i morgon kommer bli en anig segt annars! Och måste även tillägga att igår var min otroligt snygga vän amanda med i aftonbladet om ni inte såg leta fram gårdagens aftonbladet och bläddra fram till jeanstightsen! wooho:)


                                                                                                                                                             Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0