Peacock club

Gårdagen spenderades då i bil till Göteborg och på cluben Peacock för att kika på mina snygga vänner Amanda och evelina som skulle gå för Designern Farzan Esfahani med temat Jokern i batman. De var grymt mysig club och de hade självklart smyckat den med grönt lila och kortlekssymboler. De bjöds på champange som var svingod, och allamöjliga olika tilltugg. Folket flödade in under kvällen och modevisningen började efter en ganska lång försening. Amanda var först och efter ett par stycken kom Evelina, Det var skitkul att titta på. Det var kritvita ansikten med rött och svart. Stora tuperade hår och röd svarta dräkter av alla möjliga slag. Efter allt tackande och givande av blommor fortsatte festen vi stannade en sväng. Kommer bilder senare:)

Efter en lång väg hem somnade jag på stört ca halv 4 då vi kom hem. För att senare gå upp 4 timmar senare för skola. Guud va trött jag var gick upp en kvart innan min buss gick. I gårdagens hår och smink har jag klarat av dagen:) Nu sover jag halvt som halvt. ska jobba denna helgen så blir en skön hemma kväll idag!


                                                                                                                                                                            Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0