Pocahontas?



Idag efter skolan åkte vi och handla mat, ag skulle bestämma dagrns mat. Jag bestämmde potatissallad med kryddiga korvar och små pärontomater:) Mmhm sommar mat, gör att jag bara längtar meer till den härliga sommaren! Nu mätt och flösig sittr jag och tar en slapp minut i soffan, ska snart klippa min far! Sen blir de en lång dusch känner jag, efter jag slingat i lite nya fräscha sligor i håret:)

Ihelgen körde jag på mitt bohemoband, i i en sån här liten stad hör man direkt när man är lite annorlunda eller har nått nytt. Vet inte hur många gånger jag hörde bakom ryggen, Pocahontas! haha. Lite roligt..
Jeansleggings svarta - Gina tricot, Linne med lite uringad rygg - Top Shop, Spetsbh - Lindex, Armand med nitar - Lindex, Bohemband - lindex, Skor - Top Shop!

                                                                                                                                                             Ciao!


Kommentarer
Postat av: ellen

haha! ser ju inte klok ut på första bilden..

2009-03-22 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0